تعرض وکیل قلابی به زنان با تعارف کیک سمی در مشهد + عکس پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس به روز شد راه اندازی خط تولید قطره های چشمی با همکاری شریک آلمانی در مشهد مشارکت ۳۰۰ میلیاردی مردم خراسان رضوی در مرمت مساجد و آثار تاریخی تداوم بارش باران در کشور تا پایان اردیبهشت ماه فیلم قمه‌کشی در بیمارستان دلفان لرستان | قمه‌کش‌ها شبانه دستگیر شدند واژگونی آمبولانس خصوصی در یزد یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصابت صاعقه جان مرد ۵۰ ساله را در جلفا گرفت(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ پنج توصیه برای گفتگو با همسر پرتوقع زندگی با روبان‌های رنگی پاک کردن لکه شیر از روی فرش | برای رفع بوی بد شیر از روی فرش چه کنیم؟ چگونه توت را خشک کنیم که سیاه نشود ؟ | ۴ روش خشک کردن توت سفید در خانه تقویت ۷ عضو بدن با بوییدن گل سرخ علت سفیدک زدن لباس در ماشین لباسشویی و رفع آن چگونه مصرف برق لباسشویی و اتو را کم کنیم؟ اهدای ۸۰ هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر | نرخ باروری ثابت مانده است بارش باران شهر‌های خراسان رضوی را فراگرفت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیا مدارس بندرعباس فردا (چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۱۸۹۴۵۰
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
آیا مدارس بندرعباس فردا (چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲) تعطیل است؟
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان درباره تعطیلی مدارس بندرعباس و حاجی آباد، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز،  محمد قویدل اظهار داشت: در اثر وقوع زلزله ۵.۳ ریشتری که امروز به وقوع پیوست مدارس شهرستان‌های بندرعباس و حاجی آباد در دو نوبت صبح و عصر در روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: شرایط خاص ناشی از وقوع پس لرزه‌ها، عدم آمادگی روانی دانش‌آموزان و نیز نگرانی خانواده‌های آنان، باعث شد با دستور استاندار در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تصمیم به تعطیلی مدارس در این شهرستان‌ها گرفته شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->